logo

 

Point S je celosvětová síť nezávislých pneuservisů. Sdružuje přes 2 000 členů ve 27 zemích světa na třech kontinentech. Mezinárodní identitu Point S reprezentuje přes 2 500 prodejních míst po celém světě. Ročně se v síti Point S prodá více než 16 milionů pneumatik.

 

Program Garant

Podmínky Point-S garant programu:

Point-S garant program zajišťuje pro zákazníky, kteří si zakoupili pneumatiky značky POINT S (WinterStar a SummerStar) v servisní síti PointS Czech s.r.o. výměnu pneumatiky, v případě, že dojde k neopravitelnému poškození ZDARMA.

Garance se vztahuje na neopravitelné náhodné poškození pneumatik(y) na území České Republiky. Podmínkou je nákup a odborná montáž v servisní síti PointS Czech s.r.o.. Odbornou montáží se rozumí montáž pneumatiky na ráfek, montáž nového bezdušového ventilu, vyvážení pneumatiky a montáž na osu.

Point-S garant program počíná běžet nákupem a montáží pneumatik(y) a uhrazením smluvené ceny. Point-S garant program je platný po dobu 2 let od data nákupu a montáže pneumatik(y), platí pro neomezený kilometrový výkon pneumatik(y) po dobu platnosti této garance, maximálně však do zůstatkové hloubky dezénové drážky 4 mm u zimních pneumatik a 2mm u letních pneumatik.

Aby mohl zákazník tuto garanci uplatnit, musí se do 14ti dní od zakoupení pneumatik zaregistrovat na www.pneupoints.cz, aby aktivoval Point-S garant program.

Point-S garant program nepokrývá výrobní vady pneumatik, jejich nadměrné nebo nerovnoměrné opotřebení způsobené mechanickými poruchami, nesprávným huštěním nebo špatným technickým stavem vozidla a také nepokrývá poškození pneu, které je možné bezpečně opravit. V případě, že stejná pneumatika není již dostupná nabídne prodejce zákazníkovi adekvátní náhradu s přihlédnutím k zákonným ustanovením o montáži pneumatik na stejnou osu vozidla.

Při uplatnění přiznaných záruk a oprávnění Point-S garant programu u pobočky PointS Czech s.r.o. za účelem výměny poškozené pneumatik(y), je nutno ze strany vlastníka záruk doložit originál prodejního dokladu. Tato záruka je doplňkem zákonných práv a vztahuje se pouze na původního kupujícího.

 

 Opel Corsa New

Opel představuje Corsu páté generace

  • Nová mechanika: Nový podvozek, motory nové generace, nové převodovky…
  • Vyšší standardy: Kvalitní interiér, infotainment IntelliLink a množstvím asistenčních systémů
  • Světová premiéra: Bestseller značky Opel se oficiálně představí na pařížském autosalonu

Opel odhalil novou – pátou – generaci modelu Corsa. Bestseller značky Opel chce poskytovat nový zážitek z jízdy v segmentu malých automobilů. Nová Corsa posouvá na novou úroveň laťku při hodnocení podvozků, motorů a převodovek. Nové kultivované a vysoce účinné turbodmychadlem přeplňované zážehové tříválce o objemu 1,0 l, vylepšené převodovky a rekonstruovaný podvozek i řízení poskytují nový komfort z jízdy i ovládání a Corsa se vyrovná vozům stojícím o třídu výš. Nový Opel Corsa přichází také se zcela novým interiérem, který vyniká prostorností a vysokou kvalitou používaných materiálů i zpracování. Na přání je k dispozici vysoce ceněný infotainment IntelliLink a mimořádně moderní asistenční systémy.

Designeři automobilky Opel vytvořili dynamicky tvarovanou karoserii, která koresponduje s filozofií designu značky – charakteristické jsou precizně modelované křivky a přesně propracované detaily. Nový Opel Corsa má vše, co je potřebné pro pokračování 32-leté historie úspěchu tohoto modelu v silně obsazeném segmentu malých automobilů. Pátá generace bestselleru značky Opel bude mít světovou premiéru na autosalonu „Mondial de l’Automobile 2014“ v Paříži (4. – 19. října 2014). Výroba v závodech Zaragoza a Eisenach se rozběhne ještě do konce tohoto roku.

„Opel Corsa byl vždy vysoce ceněný pro svůj přitažlivý vzhled a efektivní využívání vnitřního prostoru v rámci kompaktních vnějších rozměrů,“ říká Dr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva Adam Opel AG. „To byly rozhodující faktory trvalé popularity tohoto modelu - a my se, samozřejmě, snažíme tyto atributy rozvíjet i v modelu nové generace. Díky mnoha novým technologiím poskytuje nová Corsa fantastický zážitek z jízdy, nejlepší v této automobilové třídě. Corsa páté generace přinese celou řadu příjemných překvapení.“

Opel Corsa New

Recept na úspěch: Mladistvý design a velkorysý prostor při kompaktních rozměrech.

Během 32 let výroby se v Evropě prodalo téměř 12 milionů vozů Opel Corsa, zo toho šlo o 2,8 milionu vozů aktuální čtvrté generace. S průměrnými ročními prodeji 370 000 kusů je Opel Corsa jedním z dlouhodobě nejpopulárnějších modelů svého segmentu. Klíčem k jeho úspěchu je vynikající využití vnitřního prostoru: Při kompaktní délce 4 metry poskytuje bestseller značky Opel spoustu místa pro pět osob – a to jak v tří, tak v pětidveřovém provedení. Design exteriéru zároveň vyzařuje praktičnost a výraznou přitažlivost díky svému mladistvému a dynamickému vzhledu.

Nová generace modelu Corsa nyní plynule navazuje na osvědčený recept na úspěch, je však zcela nová, radikálně odlišná od předchůdkyně. Design exteriéru je svěží a sofistikovaný. Tvarované boky karoserie nesou výrazný prolis ve tvaru čepele, přední část charakterizuje prominentní maska chladiče a ostře řezané reflektory s denními světly z LED diod. Zadní část karoserie vizuálně rozšiřují výrazné horizontální linie. Ale jednoznačně nejvýraznější změnou je zcela nový interiér. Kompletně nová kabina má čisté, splývavé linie a obsahuje vysoce kvalitní materiály. Vizuální dojem z nového interiéru spolu s výrazně komfortnějším podvozkem, přesnějším řazením a novými motory s výrazně nižší hlučností dávají vyniknout zcela novým pocitům z jízdy.

Absolutní přesnost: Nový podvozek a nové řízení pro nejvyšší dynamiku i stabilitu

Hlavní prioritou při vývoji modelu Corsa nové generace bylo, aby pocit z jízdy byl srovnatelný s většími a dražšími automobily. Základem pro to je nový podvozek a řízení. Ani jediný komponent podvozku nebyl převzatý beze změny z Corsy aktuální generace. Směrová stabilita a jízdní vlastnosti v zákrutách se zlepšily díky nižšímu těžišti, pevnějšímu pomocnému rámu a nové geometrii přední nápravy. Nové jsou i kulové čepy a také tadní náprava je zcela nově naladěná. Nový podvozek přispěl ke zmenšení náklonů karoserie v zatáčkách a k lepší ovladatelnosti při současném snížení projevů nedotáčivosti. Nová charakteristika tlumičů vylepšuje cestovní komfort na nerovných silnicích.

Zcela nová architektura elektrické sítě, vyvinutá speciálně pro model Corsa páté generace, umožňuje vyšší úroveň interakce mezi různými systémy vozu. Nová geometrie řízení a specifická kalibrace software elektrického posilovače řízení s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti zabezpečuje přesnější reakce na pokyny volantu. Novým standardním prvkem všech verzí modelu Corsa je městský režim „City“, který se aktivuje stlačením knoflíku – po aktivaci režimu „City“ se sníží síla potřebná pro ovládání volantu při manévrování v malých rychlostech.

Zákazníci budou moci volit ze dvou provedení podvozku: Comfort a Sport. Podvozek Sport má tvrdší pružiny a tlumiče i specifickou geometrii řízení a posilovač je nastavený pro bezprostřednější reakci.

Lahůdka mezi motory: Motor 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo nejnovější generace

Nejvýznamnější novinkou pod kapotou modelové řady Corsa páté generace (tzv. „Corsa E“) je nově vyvinutý zážehový tříválec 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, který je součástí velké motorové ofenzívy značky Opel. Tento ultramoderní malý motor kompenzuje tříválcové uspořádání vyvažovacím hřídelem, díky kterému motor vyniká nízkou hlučností a malými vibracemi. Kompaktní turbodmychadlem přeplňovaný celohliníkový motor s přímým vstřikováním paliva, který už nyní plní limity emisní normy Euro 6, je k dispozici ve verzích o výkonu 66 kW (90 k) a 85 kW (115 k). Obě verze se vyznačují spontánními reakcemi a velkým točivým momentem 170 Nm už v nízkých otáčkách 1800 min-1. Nový tříválec Opel je standardně vybavený systémem Start/Stop.

Nabídku motorů pro model Corsa nové generace doplňuje nový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,4 l a výkonu 74 kW (100 k) s maximálním točivým momentem 200 Nm. Vylepšené byly i další motory o objemech 1,2 l a 1,4 l, které plní limity emisní normy Euro 6. Naftovou alternativu představují vylepšené turbodiesely 1.3 CDTI o výkonech 55 kW (75 k) a 70 kW (95 k), které rovněž plní emisní limity normy Euro 6. Corsa 1.3 CDTI 70 kW/95 k s manuální 5-stupňovou převodovkou a systémem Start/Stop produkuje pouze 89 g/km CO2. Další verze s nízkými emisemi vyjedou na jaře 2015.

K zlepšení celkového dojmu z jízdy přispívají i nové převodovky. Obě verze nového motoru 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo se kombinují se zcela novou kompaktní 6-stupňovou manuální převodovkou. Ta se vyznačuje vyšší účinností díky vnitřní konstrukci s nižším třením. Řazení je pohodlnější a vyžaduje menší ovládací síly. V modelové řadě Corsa má premiéru také 6-stupňová automatická převodovka nové generace a zcela nová robotizovaná manuální převodovka, která za dostupnou cenu kombinuje komfort automatické převodovky s účinností manuální převodovky.

Opel Corsa New

Nejlepší konektivita a špičková bezpečnost: IntelliLink a asistenční systémy

Čistě koncipovaná kabina nového modelu Corsa je organizovaná kolem nápadné středové konzole. Vzdušnost velkoryse pojatého interiéru vizuálně umocňují horizontální linie přístrojové desky. infotainment IntelliLink se 7-palcovým (17,8 cm) dotykovým monitorem je ideálně umístěný ve středové konzoli v blízkosti řadicí páky. To řidiči umožňuje přirozeně a snadno přesouvat ruku z řadicí páky na dotykový monitor a naopak. Nejmodernější systém infotainmentu IntelliLink poskytuje nejvyšší úroveň konektivity. Je kompatibilní se smartfony Apple i s přístroji s operačním systémem Android a lze jej ovládat hlasovými povely.

Řidič může využívat i Bluetooth a podporu aplikace Siri Eyes Free. K dispozici jsou i další aplikace, jako např. BringGo pro navigaci nebo Stitcher a TuneIn pro příjem rozhlasového vysílání a podcastů z internetu. Smartfon řidiče lze snadno uchytit a dobíjet i během jízdy v praktickém držíku FlexDock.

Nový Opel Corsa si přináší celou škálu asistenčních systémů, z nichž řada dosud nebyla ve třídě malých vozů vůbec k dispozici. Bezpečnost zvyšují nové systémy, které jsou poprvé k dispozici v modelové řadě Corsa – například bi-xenonové světlomety, asistenční systém pro bezpečnou změnu jízdních pruhů Side Blind Spot Alert, kamera Opel Eye s funkcí rozpoznávání dopravních značek Road Sign Recognition, asistenční systém pro udržování jízdního pruhu Lane Departure Warning, asistenční systém dálkových světel High Beam Assist i systém monitorování odstupu Following Distance Indication s funkcí Forward Collision Warning. Pro maximální bezpečnost systém Forward Collision Alert využívá červený výstražný symbol, který se promítá přímo na čelní sklo (head-up warning). Kromě toho systém Tire Pressure Monitoring System upozorní řidiče na výraznější pokles tlaku v jedné nebo vícerých pneumatikách.

Komfort ovládání zvyšuje také systém Advanced Park Assist, který dokáže zcela sám zaparkovat vůz couváním, nebo couvací kamera a asistenční systém pro rozjezd do svahu Hill Start Assist. Volant, přední sedadla a nyní i přední okno lze na přání vyhřívat. V kvalitně propracovaném interiéru zaujmou optimálně tvarovaná přední sedadla, která spolu s velkým panoramatickým střešním oknem (dodávaným na přání) a nepřímým náladovým osvětlením interiéru vytvářejí v kabině útulnou atmosféru.

A pro aktivní sportovce a sportovkyně může být nový model Corsa na přání vybavený praktickým nosičem jízdních kol FlexFix, integrovaným do zadního nárazníku.

Třetí rok projektu „One Tonne Life“: průkopnický projekt dokazující, že se dá žít v harmonii s životním prostředím
 
Již jsou tomu tři roky, co byl spuštěn revoluční projekt „One Tonne Life“ iniciovaný společnostmi A-hus, Vattenfall a Volvo Cars, které se nechaly inspirovat rostoucím počtem ekologicky smýšlejících lidí, jimž projekt nabízí nové možnosti, jak se chovat ohleduplně vůči životnímu prostředí. Příkladem za všechny je rodina Jogensjöva. Otec Jon, matka Tina a jejich syn Nils se rozhodli chovat aktivně ekologicky a nyní si užívají pohodlné bydlení s nízkými emisemi skleníkových plynů v domě, který byl srdcem projektu „One Tonne Life“.
 
„Po celý náš život věříme v to, že je třeba respektovat a chránit životní prostředí. Nicméně nás stále ještě překvapuje, jak jednoduchý a komfortní může být ekologický životní styl, pokud se spojí odpovědnost vůči životnímu prostředí s nejmodernějšími technologiemi,“ říká Tina Jogensjö, která pracuje jako kreativní ředitelka ve společnosti Unicef.
 
„One Tonne Life“ si v letech 2010 a 2011 získal velkou pozornost médií. Cílem projektu postaveného na spolupráci společností A-hus, Vattenfall, Volvo Cars a jejich partnerů ICA a Siemens bylo vytvořit podmínky pro ekologický život rodiny Lindellových (Nilse, Alicju a jejich děti Hannah a Jonathana).
V testovací fázi se podařilo snížit emise oxidu uhličitého produkované rodinou Lindellových z původních 7,3 tun na osobu za rok na 1,5 tun.
„O projektu ‚One Tonne Life‘ jsme se dozvěděli z médií a jejich prostřednictvím jsme se s ním také blíže seznámili. Fakt, že se rodině Lindellových podařilo snížit emise oxidu uhličitého o 80 %, jasně dokazuje, že při správné motivaci, znalostech a s využitím moderních technologií lze dosáhnout obrovského rozdílu v míře znečišťování životního prostředí. Odhadujeme, že oproti běžné švédské rodině vyprodukujeme zhruba poloviční množství oxidu uhličitého, aniž bychom museli dělat kompromisy na kvalitě našeho životního stylu,“ říká Tina Jogensjö.
 
Láska na první pohled
Jogensjövi si okamžitě zamilovali stylový design domu, jeho prostornost a prosvětlený interiér. Tato rodina se snaží vést energeticky co nejúspornější životní styl od opuštění svého bytu v centru Stockholmu, odkud se přestěhovala do domu z projektu „One Tonne Life“ s rozlohou 155 m2, zkonstruovaného společností A-hus a navrženého architektem Gertem Wingårdhem.
 
„Kromě toho, že můžeme žít zcela normálním životem na předměstí, máme také výhodu v podobě bydlení v nejchytřeji řešeném ekologickém domě ve Švédsku,“ je přesvědčena Tina.
 
Díky systému EnergyWatch od společnosti Vattenfall, založenému na bázi webu, který sleduje energetický výdej, a chytrým zásuvkám Smart Plug téže značky má rodina absolutní kontrolu nad spotřebou elektrické energie. Přebytečná elektrická energie vyprodukovaná 95 m2 solárních panelů umístěných na fasádě a na střeše domu je odprodávána poskytovateli elektrické energie.
 
„Tento dům je sám o sobě mimořádně energeticky efektivní. Ale možnost měřit spotřebu elektrické energie v reálném čase nám poskytuje další podněty při hledání oblastí, v nichž bychom mohli ještě více ušetřit. Například jsme zjistili, že se Jon, který nás s Nilsem obvykle upozorňuje, abychom šetřili, sprchuje také značně dlouho,“ směje se Tina Jogensjö. „Naštěstí máme na střeše garáže také solární ohřívací kolektory, které nám zajišťují horkou vodu.“
 
Rodinné výlety v autě poháněném doma vyrobenou elektřinou ze solárních panelů
Rodina zároveň testuje Volvo V60 Plug-in Hybrid, které dobíjí na příjezdové cestě ke svému domu prostřednictvím speciálně navržené dobíjecí stanice Vattenfall. Tina Jogensjö sice během pracovního týdne cestuje do budovy Unicefu v centru Stockholmu na elektrickém kole, ale o víkendu umožňuje plug-in hybrid rodině bez problémů navštěvovat přátele a příbuzné.
 
„Jezdit v pohodlném a prostorném rodinném voze poháněném doma vyrobenou solární elektřinou je super. Dojezd 50 km pro mě znamená pohodlnou cestu do centra Stockholmu a zpět, což je 40 km, aniž by bylo nutné používat dieselový motor. Připojení vozu k domácí elektrické síti je mnohem jednodušší než dojet k čerpací stanici,“ pochvaluje si Tina.
 
„Pokaždé, když řídím naše auto, snažím se dojet zas o kousek dál na čistě elektrický pohon. Což v praxi znamená, že se můj jízdní styl o něco zklidnil a stává se čím dál efektivnějším,“ říká Jon.
 
A-hus – špička v oblasti ekologicky šetrných domů
Svým zakladatelům, společnostem A-hus, Vattenfall a Volvo Cars, poskytl projekt „One Tonne Life“ další inspiraci a motivaci k vývoji nových produktů. Firma A-hus zaujímá vedoucí pozici v oblasti stavby energeticky úsporných domů, ve kterých je kladen důraz také na design a komfort.
 
„Naše domy jsou energeticky mnohem úspornější, než je současný standard, a nezáleží na tom, zda jsou postaveny v duchu tradičního, nebo moderního designu. Projekt ‚One Tonne Life‘ nám pomáhá pokračovat správným směrem na cestě našeho vývoje energeticky úsporných domů a získat další znalosti o ekologicky šetrném bydlení,“ říká marketingová ředitelka společnosti A-hus Susanne Ström.
 
Vattenfall – chytrá řešení přinášející nižší náklady na energie
Na základě podnětů, jako je projekt „One Tonne Life“, vyvinula společnost Vattenfall celou řadu nových produktů a řešení podporujících energeticky úsporné bydlení a ekologický životní styl.
 
„Nyní si může spousta domácností jednoduchým způsobem výrazně snížit náklady na energie a současně zmírnit dopad svého života na životní prostředí aktivním sledováním spotřeby elektřiny, využíváním úsporných domácích spotřebičů a změnou svých návyků. Dále také přispíváme k vývoji elektricky poháněných dopravních prostředků, protože nabízíme jednoduchá řešení pro domácí i veřejnou infrastrukturu,“ říká Lars Ejeklint, expert na elektrickou energii ve společnosti Vattenfall.
 
Volvo Cars – úspěch pro průkopnický plug-in hybrid
„Testovací rodina“, která se zapojila do projektu „One Tonne Life“ – Lindellovi – jezdila ve Volvu C30 Electric druhé generace, které bylo vyvinuto ve spolupráci se značkou Siemens, což je dlouhodobý partner společnosti Volvo Cars ve výrobě elektrických vozidel. Tento projekt názorně demonstroval, že řízením elektrického vozu lze snížit emise skleníkových plynů dopravních prostředků o 90 %.
 
Zkušební vůz rodiny Jogensjövých Volvo V60 Plug-in Hybrid, který byl vyvinut ve spolupráci se společností Vattenfall, se pro rok 2013 stal jedním z nejlépe prodávaných plug-in hybridů v Evropě. Stojí za zmínku, že zbrusu nové Volvo XC90, jež bude představeno ve druhé polovině roku 2014, bude dostupné také v plug-in hybridní verzi.
 
„Elektrická vozidla představují nedílnou součást společnosti, která se chce chovat šetrně k životnímu prostředí. Chytrá plug-in hybridní kombinace efektivního spalovacího motoru a elektromotoru je naší vůbec nejvyspělejší hnací jednotkou. Tento systém nás posouvá zas o něco blíž k našemu cíli nabízet v budoucnosti dopravní řešení s nulovými emisemi,“ říká Peter Mertens, senior viceprezident oddělení pro výzkum a vývoj společnosti Volvo Cars.

Opel oznámil růstový plán do roku 2022

  • Zvýšení tržního podílu v Evropě na 8 procent do roku 2022
  • Cílem je 5-procentní provozní zisk EBIT
  • 27 nových modelů a 17 nových motorů do roku 2018

Opel představil aktualizovanou rozvojovou strategii DRIVE!2022. Společnost si stanovila několik strategických cílů: Do roku 2022 chce Opel spolu se svou sesterskou značkou Vauxhall docílit v Evropě 8-procentního tržního podílu a důraz je kladen na stálý růst a profitabilitu. Plán počítá s mírou provozního zisku EBIT (Earnings Before Interest and Taxes – zisk před zdaněním a úroky) na úrovni 5 procent. Zároveň Opel avizuje další zvýšení kvality svých produktů a spokojenosti zákazníků i zaměstnanců.

V uplynulých měsících vedení automobilky Opel intenzivně pracovalo na aktualizaci programu DRIVE!2022,“ říkáDr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva společnosti Adam Opel AG. „Výsledkem našeho snažení je dnes zveřejněný seznam strategických cílů. Už jsme podnikli přípravné kroky k postupnému začlenění rozvojového plánu do praxe, máme při tom plnou podporu našeho mateřského koncernu General Motors.“

Opel se soustředí na tři strategické priority: Modely, značku a zvýšení penetrace trhu. Modelová a motorová ofenzíva pokračuje rychlým tempem: V období let 2014 až 2018 bude uvedeno celkem 27 zcela nových modelů a 17 nových motorů.

Druhou strategickou prioritou je posílení image Opelu jako emocionální a dostupné německé značky. Tyto atributy reprezentují základní hodnoty, kterými jsou technické inovace, německé konstrukční umění a dobrý poměr ceny a užitné hodnoty. K technickým inovacím patří například systém OnStar, představující novou úroveň konektivity vozu – systém OnStar přinese do roku 2015 Wi-Fi hotspot přímo do automobilů.

Třetí prioritou je zvýšení tržního podílu. Do roku 2022 chce Opel zvýšit svůj tržní podíl na německém trhu ze 7,2 na 10 procent, v celé Evropě (včetně Ruska a Turecka) plánuje Opel zvýšení svého tržního podílu z aktuálních 5,8 na 8 procent. Do roku 2022 se Opel spolu se sesterskou značkou Vauxhall chce stát „dvojkou“ evropského trhu osobních automobilů.

Opel vyhlásil desetiletý rozvojový plán DRIVE!2022 v létě roku 2012. V roce 2013 už společnost udělala zásadní pokrok v provozní oblasti, když snížila svoje ztráty v Evropě o více než polovinu. Opel očekává, že rok 2014 bude náročným rokem, ale pokračuje ve zlepšování svých provozních výsledků, i když hospodářské výsledky negativně ovlivňují např. náklady na zavření továrny v Bochumi nebo měnové výkyvy. Opel plánuje návrat k zisku v polovině dekády – nástrojem je neustálé snižování produktových a strukturálních nákladů, zvýšená efektivita výrobních závodů, vyšší tržby a zlepšení profitability značky.

Prvý pohled na nový Opel Vivaro

Opel Vivaro New Sketch R

  • Nový Opel Vivaro se představuje: Nový design, nové motory, nové technologie

Už v létě tohoto roku vnese univerzální model Opel Vivaro nové generace svěží vítr do segmentu lehkých užitkových automobilů – a zde je první pohled na nový model. Nová generace modelu Vivaro má ekonomičtější a výkonnější motory. Kromě toho do segmentu lehkých užitkových vozů přináší ultramoderní technologie a prvky výbavy, které poskytují profesionálním řidičům typický komfort osobních automobilů. Nový Opel Vivaro má modernější a výraznější vzhled než jeho předchůdce. S velkou dominantní maskou chladiče a grafikou v profilu křídel využívá jeho design charakteristické prvky a tvary osobních automobilů Opel.

Další informace o modelu Opel Vivaro nové generace a první fotografie budou následovat zanedlouho.